sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Puhelinkuvia & koulukuvat


Näitten koulukuvien tulemisessa kesti vähän yli kuukaus... Eniten ootin tota luokkakuvan näkemistä , koska sain ekaa kertaa koko elämäni aikana istuu tossa edessä , ja hymyilin vielä hampaat näkyvissä! Meiän luokka on koko koulun pienin ja tossa kuvassa meistä puuttu viel 2. Omasta mielestä nää kuvat onnistu ihan kivasti. Tosin mun kulmat on sairaan lyhyet ja näyttää vähä hassuilta. :D


Tästä päästiinkin näihin puhelimella otettuihin kuviin. Näissä kahessa kuvassa olin siis lähössä Nikolle ja kuvailtiin siskon kans vähän pysäkillä.

 Koulusta tää , Janinalla oli metallii ja mulla sähköö , ollaan molemmat omissa ryhmissä ainoot tytöt ja siks aina vähä hassutellaan yhessä. :)

Koulusta tääkin. Tehtiin Tildan , Rebekan ja Karon kans opon tehtävää ruokalassa.

Mun ilme :D:D:D:D mut tosiaan ostettiin Karon kans mutakakku , otettiin jotain 15kuvaa ''täs me ja meiän kakku''- tyyliin. Turhaa mut hauskaa :D

Yks parhaista muistoista. Pelasin (siis huusin , irvistelin ja hakkasin ohjainta) kolme tuntii GTA:ta samalla kun Niko pelas vieressä koneella jotain. Hauskaa oli!
Tää kuva on eiliseltä , käytiin Keppanan Kellarissa perheen ja mun kummien kanssa syömässä. Ajettiin 75km metän keskelle ravintolaan :D Oli sen arvosta , ruoka oli ihanaa ja koko paikka oli ihana! Suosittelen lämpimästi. :)

Ja tälläsiä herkkuja syön tässä justiinsa. Äiti teki taivaallista porkkanakakkuu ja mulla oli jäljellä tota vielä taivaallisempaa mutakakkua <3 Kun oon nää syöny ni lähen ulos käymään. Tänä viikonloppuna on kyllä tullu herkuteltua! 

Ei kommentteja: