sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Helsingin ostokset!

Lupasin näyttää seuraavassa postauksessa mitä kaikkea ostin sieltä Helsingistä , joten tässä on. Kuvat on vähä huonolaatusia koska nykyinen kamera on aika huono ja otin nää kuvat illalla eikä enää ollu nii kiva valotus.

Gina Tricot 9.95Euromerkki 
Löysin tälläsen ihanuuden niin halvalla että oli aivan pakko ottaa! Joskus parempia kuvia tämä päällä.
H&M 9.95Euromerkki
Peruspunaset farkut ja tykkäsin erityisesti tosta englanninlipusta takataskussa. En muista sen kaupan nimeä mistä nää ostin mut hintaa oli 19.95Euromerkki
Mun uudet suosikkifarkut! Kuva ei tässä oikeen imartele , mutta varmasti joskus myöhemmin parempaa kuvaa. Samasta liikkeestä mistä ylemmät punaset farkut 49.95Euromerkki
Toi helma on mun mielestä tosi söötti! Oliskohan ollu Onlystä 8.95Euromerkki
Ohut syksytakki , Vero Moda 20.00Euromerkki
 Seppälästä ostin aika paljon pieniä halpoja juttuja , nämä myöskin sieltä 2Euromerkki
 Rakastuin tähän , niin söpö! J.C 2.50Euromerkki
 Jos oikein muistan niin Gina Tricot n.4Euromerkki
 Uusia tämmösiä oon ettiny koska hajotin heti ne mun edelliset. Seppälä 3Euromerkki
 Seppälä 1Euromerkki
 Seppälä 2Euromerkki
 Pari pääpantaa Seppälä 2Euromerkki/kpl
Ja pari pyöröhuivia. Valkonen makso 9.95Euromerkki ää apua nyt en enää muista mistä. Musta oli 5Euromerkki samasta kaupasta mistä ostin korkeavyötäröiset farkut ja englanninlippufarkut.

Tuommoset ostokset tällä kertaa! Oon ite tosi tyytyväinen. Nyt rupeen väsäämään tätä mantsan valtiotyötä. Viel pari jokakertaista naamakuvaa tähän loppuun. Kivat sunnuntait teille!



Ei kommentteja: